Op reis gaan, wie houdt daar eigenlijk niet van? Je ziet en leert nieuwe dingen, je komt in verrassende situaties terecht en bent weer helemaal geïnspireerd en opgeladen bij thuiskomst. Toch gaat er soms ook wel eens wat ‘mis’. Je hebt je reisdoel onvoldoende scherp (en belandt ineens in Boekarest in plaats van Boedapest, true story 🤞), je hebt aannames niet gecheckt (de verdwaalde in het oranje uitgedoste toerist die denkt dat we nog Koninginnedag op 30 april vieren) of je hebt vooral aan je eigen ideale vakantie gedacht (en hebt teleurgestelde reisgenoten die aan de wandel moeten in plaats van bakken op het strand 🏖️).
Met klantreizen is het niet anders. Ze zijn inmiddels vaste prik in veel organisaties. En terecht, want een goed uitgewerkte klantreis levert vaak veel waardevols op. Maar ook bij deze ‘reizen’ kan er van alles misgaan. Laat je daarom door ons, als ware reisleiders, meenemen langs de belangrijkste valkuilen. Zodat jouw volgende klantreis een nog groter succes wordt 🛫 Goede reis!
Team Perspective


